niedziela, 6 marca 2011

Zakładki do książek

Przeglądając ostatnio portal Lubimy Czytać zaczęłam niepokojąco dodawać książki, które zamierzam przeczytać. Co prawda suma ich nie jest zawrotna, ale kilka pozycji mnie zastanowiło, bo nie rozumem, dlaczego ja jeszcze nie przeczytałam nic Dostojewskiego? A o przeczytaniu "Anny Kareniny" i "Zbrodni i kary" myślę już od szkoły podstawowej... co za zaniedbanie!
Trzeba będzie to nadrobić w możliwie szybkim czasie, ostatnio jednak poświęciłam swój czas na tworzenie i powstało kilka zakładek. Do książek oczywiście :)
Kluczyk Kolibrowy

Noc Kairu

Pąk Róży

Listek z Biedronką

Miodowa

6 komentarzy:

  1. Jak zwykle, jak zwykle....zakładki przepiękne !!!

    Pąk róży i biedronka szczególnie wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie fajne :) ja postanowiłam kolekcjonować Twoje zakładki :) czy mogę zaklepać różyczkę i biedronkę hihi. Z Krzysią mamy podobne oko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zakładki - na pewno umilą czytanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jolu a odnośnie wkładania na portalu czytelniczym na półkę "chcę przeczytać" to masz jeszcze odchudzoną tę półkę ... a co do zaniedbań czytelniczych ... też mam trochę takich tytułów, choć obiecałam sobie że nie będę czytać tylko dlatego że powinnam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Madziulku, do tej półki to cały czas dodaję.. to co mam, to się dodało przypadkiem ;) hihi, Ale wiesz, ja Dostojewskiego naprawdę chcę przeczytać i jakoś się nie składa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ piękne!! Teraz już nie masz wyjścia! Bierz się za zaległości lekturowe - sprzęt wspomagający już masz ;-)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o niespamowanie.
Będzie mi miło przeczytać Twój komentarz.