piątek, 18 marca 2011

Kolczyki wymiankowe

Dzień Kobiet to kolejna okazja, żeby podarować sobie coś fajnego :) Tak, wiem, że już dawno po, ale dopiero teraz odgadnięto autorstwo mojej pracy, więc już się mogę ujawnić.. Jakiś czas temu zapisałam się na wymiankę, której rezultatem jest piękny prezent od Maweth dla mnie, zrobiony z fioletowych perełek i kryształków Swarovskiego. Wieczorem perełki mają nieco inny kolor, wpadają w czekoladę!

Kolczyki autorstwa Maweth, są śliczne! Dziękuję!


Ja też obdarowałam i nie zgadniecie, ale moją wylosowaną osobą była właśnie Maweth! Dla niej zrobiłam kolczyki w niebieskościach, granacie i szarościach z odrobiną burgunda i fioletu, oczywiście owijane:

Nibygranaty
labradoryty opalizujące na niebiesko,
iolity, onyksy niebieskie, granaty, ametysty
całość w oksydowanym srebrze





Dostałam informację, że się podobają :)

3 komentarze:

  1. wow jedne i drugie są śliczniusie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te druciane kolczyki są super ;) Na pewno będą dla mnie inspiracją. Lubię taką prostotę i elegancję. Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    http://piccolos-jewelery-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Proszę o niespamowanie.
Będzie mi miło przeczytać Twój komentarz.