piątek, 24 czerwca 2011

Zakładki makramowe i koralikowe

Zakładki bez koralików, dla mężczyzn, metal i sznurek, więc padło na makramę. Wiązania supełków uczyłam się dawno, dawno... i nieco musiałam sobie odświeżyć pamięć. Zajrzałam do pewnej starej książki Jadwigi Turskiej "Ściegi makramy", gdzie wszystko jest ładnie narysowane. Mogłam w sumie poszukać w Internecie, ale kto tam idzie na łatwiznę ;)

Powstało więc kilka zakładek ze ściegiem makramowym, oraz takie tradycyjne, z koralikami.

Zakładka Józefina Zielona

Zakładka Józefina Czarna

Zakładka Grecki Granat

Zakładka Supeł na Rzemieniu

Zakładka Trochę Niezapominajki

Zakładka Pantofelek Niebieski

Zakładka Pantofelek w Czerwieni

Zakładka Zdobione Niebieskim

Zakładka Noc Kairu z Listkiem

2 komentarze:

  1. o ja Cię jakie te makramówki są super!! ja tą książkę chcę obejrzeć i pomacać i wykorzystać jakby coś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I Ty zaczęłaś pleść ? Magda tak mi zawróciła głowę makramowym paskiem, że nagle i ja poczułam potrzebę posiadania takiego :)

    To Wy plećcie, a potem mi powiecie jak to się robi ;)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o niespamowanie.
Będzie mi miło przeczytać Twój komentarz.