poniedziałek, 30 listopada 2009

Wizje biżuteryjne

Między tym a tamtym stworzyłam trochę biżuterii :) Czas goni czas, a ja bym chciała spróbować jeszcze tak wielu rzeczy! Jeśli mi się uda, to się z Wami podzielę, jak nie, to znaczy, że mi nie wyszło ;)

Kolczyki Ocean's Flower
kryształki Swarovski, oksydowane srebro

Purple Velvet
ciemnofioletowe kryształki Swarovski, srebro

Wisior Rose Agate
śliczny agat w kolorze ciemnej fuksji, kulki granatów, srebro

Zagraj w Zielone
kostki Miyuki Shoji, srebro

Zawitała Jesień
kryształki Swarovski w odcieniach brązu, srebro

 

5 komentarzy:

  1. wow żadnych z tych kolczyków nie widziałam na oczy tu wyglądają cudnie już nic nie mówiąc o tym jak pewnie wyglądają w realu :) Jolu ja wystosowuję tu oficjalnie do Ciebie prośbę pokazuj częściej swoje piękności :) plissss

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne są, chyba nowy wzór kolczykowy opracowałaś.

    Dołączam się do prośby Magdy, plisss ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki dziewczyny, jesteście kochane! :*

    OdpowiedzUsuń

Proszę o niespamowanie.
Będzie mi miło przeczytać Twój komentarz.