sobota, 4 stycznia 2014

SUPERNOVA gorset i kopertówka - aukcje WOŚP

Ostatnio opowiadałam o powstaniu projektu dla WOŚP: sutaszowego gorsetu i kopertówki. Te dwie, niepowtarzalne i jedyne w swoim rodzaju rzeczy, powstały dzięki  pracy połączonych wspólną pasją twórczyń biżuterii. Nasze wspólne dzieło, do którego powstania również się przyczyniałam i z czego się niezmiernie cieszę - można już licytować na aukcjach WOŚP!

Oto krótki opis aukcji gorsetu:
"niebywały, absolutnie niepowtarzalny, z nóg zwalający w ciągu sekundy gorset Supernova - czarny, satynowy gorset underbust, zdobiony setkami tęczowych, sutaszowych listków, każdy z oryginalnym kryształem Swarovskiego w centrum.."

Przeczytajcie na aukcji jego historię, a zobaczycie KAŻDY osobny element i osoby, które brały udział w projekcie, naprędce narysowany szkic elementu, wg którego każda z uczestniczek szyła swoje dwa 'listki' obszywając kryształki Swarovskiego kolorowymi sznurkami jedwabistego sutaszu i drobnymi koralikami. Zobaczycie też jak gorset był szyty i jakie zdjęcia powstały podczas dwóch, klimatycznych sesji zdjęciowych!


Zapraszam do czytania i licytowania :) 

Aukcja gorsetu: http://aukcje.wosp.org.pl/gorset-supernova-dzielo-200-kobiet-z-calej-polski-i889671
Aukcja kopertówki: http://aukcje.wosp.org.pl/supernova-obledna-kopertowka-szyta-przez-40-osob-i888225

Inne aukcje projektów Biżuteryjki dla WOŚP: http://aukcje.wosp.org.pl/listing?sellerId=7825961
(chociaż to jeszcze nie wszystkie, będą dodawane jeszcze w następnych dniach)

zdjęcie: Marta Piskorek i Tomasz Wilczkiewicz


zdjęcie: Arek Rząd, modelka: Ada Ogorzałek, stylizacja i wizaż: Iwona Rząd

Więcej o projekcie Biżuteryjki dla WOŚP można dowiedzieć się na stronach:

oraz na facebooku:

Bądźcie i grajcie razem z nami! 

5 komentarzy:

  1. Wspaniała akcja, zarówno gorset jak i kopertówka robią niesamowite wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już tysiąc razy oglądałam zdjęcia i jeszcze się nie napatrzyłam. I cieszę się jak dziecko przy okazji :)

      Usuń
  2. Jola, to jest piękne! Jak miło wiedzieć że też się dołożyłaś. A w jakich kolorach oczka robiłaś? Czyżby zielenie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, zrobiłam elementy zielono-niebiesko-turkusowe :)
      Zobacz poprzedni post, tam się chwaliłam na maksa ;)

      Usuń
  3. Przepiękne!!Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń

Proszę o niespamowanie.
Będzie mi miło przeczytać Twój komentarz.