wtorek, 7 stycznia 2014

Bransoletka z 8 charmsami z granatami

Jeden z projektów Biżuteryjki dla WOŚP zakładał wykonanie bransoletek oraz charmsów, czyli elementów doczepianych do baz bransoletek. Do bransoletki z granatami każda z 8 dziewczyn wykonała po jednym takim elemencie, w którym miał być zawarty motyw serduszka, motyw wiodący Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Do poniższej bransoletki z charmsami każda z nas dołożyła naturalny minerał - granat. Granaty uważane są co prawda jako "produkt odpadowy" przy eksploatacji diamentów, ale równocześnie należą do wysoko cenionych kamieni kolekcjonerskich, a jego ładne kamienie używane są też do wyrobu biżuterii i ozdób. Granaty, w kolorze bardzo mocno przypominają smaczne owoce granatu..

I w takiej też tonacji jest poniższa bransoletka. Osiem dziewczyn wykonało charmsy, każdy jest inny i wykonany w różnych technikach. Razem tworzą całość, w którą każda z nas włożyła nie tylko swoje serduszko, ale też pracę oraz uśmiech i zaangażowanie towarzyszące tworzeniu :)

Aukcja bransoletki z granatami: 


Bransoletka z 8 charmsami z granatami 

Niezwykle klimatyczne zdjęcie, moje ulubione z całej sesji!
I nie tylko dlatego, że pięknie wyeksponowane jest moje serduszko ;)

modelka: Ewa Glapa, foto: Arek Rząd, H&M: Iwona Rząd


Swoje serduszko wykonałam w technice wire-wrapping, ze srebra 930 i 999, wplotłam w nie lekko spłaszczoną łezką granatu i ozdobiłam zawijasami. W skrócie element był wyginany, oplatany i oksydowany, potem przecierany i na koniec polerowany.
Więcej o projekcie Biżuteryjki dla WOŚP można dowiedzieć się na stronach:
Bądźcie i grajcie razem z nami! 

1 komentarz:

  1. Śliczna bransoletka. Będzie się pięknie prezentować na ręku nowej właścicieli. Oby zarobiła dla orkiestry jak najwięcej.

    OdpowiedzUsuń

Proszę o niespamowanie.
Będzie mi miło przeczytać Twój komentarz.