niedziela, 15 lipca 2012

Zielona mgiełka gotowa

Zrobiłam moją zieloną mgiełkę już jakiś czas temu, ale dopiero teraz doczekała się ostatecznych zdjęć.. Inspiracją był model Mohair Bias Loop oraz mszyste wykonanie Fiubzdziu. Mgiełka zrobiona jest skośnym ściegiem, który opisywałam we wcześniejszym wpisie, brzegi zostały zszyte kitchenerem, który pozwala zszyć końce robótki w prawie niewidoczny sposób.
Jest to genialny sposób na ukrycie zszycia, zwłaszcza, przy tak bardzo cienkiej nitce, jaką jest moher.

Druty nr 5mm (size 8), włoska włóczka Kiddy's Mohair: 80% Kid mohair, 20% poliammide. Na mgiełkę poszło mniej więcej 1,5 motka, gdzie 1 motek ma  25g = 250m. Kolor zielony, chłodny odcień, numer 032. Kolor jest bardzo ciężki do obfotografowania, ponieważ wychodzi albo turkusowy, albo miętowy (hymm.. takim go chciałam kupić...) a tak naprawdę jest to chłodna zieleń.
Zdjęcia jakie są, takie zostają. Po kilku mało udanych sesjach zdjęciowych nie chcę następnych i wstawiam to, co jest w miarę widoczne: 



Można też nosić w chłodniejsze dni, jako ocieplacz szyi sprawdza się znakomicie!

10 komentarzy:

  1. :)))))))) Jak dobrze Cię widzieć Jolu :) I jak zwykle w 'swoich' kolorach :)
    Bardzo delikatna praca! Gratuluję ukończenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja muszę powtórzyć koniecznie swoją mgiełkę i zrobić tak jak Ty na skos bo inaczej zupełnie nie da się nosić jako bolerko bo się roluje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale na szyję się da :) Nieźle grzeje, nie?

      Usuń
  3. naprawde mgiełka i naprawde cudna :)))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna! A takim skosem robi się czapki ślimaczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bajeczna mgiełka - wspaniały efekt i pasuje właściwie do wszystkiego :) Super:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna mgiełka i jak wiele zastosowań.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jolu, cudnie wygląda - a ostatnie zdjęcie najładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) To ostatni technicznie to porażka, ale widać przynajmniej jeszcze jedną możliwość noszenia tej mgiełki :)

      Usuń
  8. Ałe, na ładnej modelce wszystko pięknie wygląda... xD badełej, mgiełka ma idealny kolor! Mój gust! Taki obłoczek to bym nosiła!

    OdpowiedzUsuń

Proszę o niespamowanie.
Będzie mi miło przeczytać Twój komentarz.