środa, 3 marca 2010

Zakładki do książek ponownie

Ostatnio powstały nowe, biżuteryjne zakładki. Oto one:

Zakładka Wiosenna
szkło weneckie, metalowy listek, srebro tybetańskie

Zakładka Fiołkowa
koraliki szklane ciemnofioletowe, 

elementy posrebrzane, srebro tybetańskie

Zakładka Ognista
szkło weneckie,elementy posrebrzane, srebro tybetańskie

Zakładka Krawatowa
koraliki szklane, elementy posrebrzane, srebro tybetańskie

Zakładka Szmaragdowa
koraliki zwane Szmaragdem Nilu,

metalowy kwiatek, srebro tybetańskie

Zakładka Zielona Kostka
koraliki szklane, srebro tybetańskie

Zakładka Tygrysia
koraliki szklane, metalowy kwiatek, srebro tybetańskie

4 komentarze:

  1. joł produkcja zakładek rulez!!!!!! uwielbiam je :) ja uwielbiam te zakładki i tylko obietnice niepoczynania zakupów przez najbliższe pół roku powstrzymują mnie żeby nie zacząć ich kolekcjonować - bo bym chciała i taką i taką i jeszcze inną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowe i eleganckie!
    Tym razem zarezerwowałam coś sobie, dobrze że widziałam ich mniej, bo miałabym kłopot z wyborem :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne!!!!
    najbardziej podoba mi się pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zakładeczki biżu!!! Jak dla mnie to najładniejsza jest..... nie potrafię dokonać wyboru, wszystkie są piękne!!!

    OdpowiedzUsuń

Proszę o niespamowanie.
Będzie mi miło przeczytać Twój komentarz.