piątek, 5 marca 2010

Pierwsze scrapuszka

Spotykając się niedawno z Madziulą nawet nie spodziewałam się, że zostanę obdarowana wieloma cennościami do scrapbookingu. Nożyczki, pisaki, kolorowe kartki, ramki, naklejki, kleje, ozdobne sznurki i różniaste punchery (dziurkacze) to nie wszystko, co dostałam. Dostałam też ogromną porcję pozytywnej energii oraz nakaz, żeby ciąć, dziurkować i przecinać te piękne papiery, a nie tylko na nie patrzeć i podziwiać ;)


Więc cięłam je, dziurkowałam, kleiłam zdobiłam, wiązałam tasiemkami i powstały trzy scrapuszka, czyli malutkie notesiki z karteczkami post-it:

Scrapuszko zielono-niebieskie

Scrapuszko pomarańczowo-zielone

Scrapuszko różowo-pomarańczowe

7 komentarzy:

  1. Jakie słodkie :)))) i staranne, przyjrzałam się ;)
    Skąd masz różowe żółte karteczki to przylepki ???

    OdpowiedzUsuń
  2. :) wszystkie karteczki dostałam od Madziuli, ale niedługo nabędę ich więcej, bo to fajna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Krysiu takie mozna kupić kolorowe ja akurat te kupiłam w makro w opakowaniu są różnokolorowe znaczt różowe pomarańczowe jasno różowe i zeilono żółte :) a w budce na przeciwko Joli pracy kupowałam kiedyś błękitne fioletowe i seledynowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do mnie po wyróżnienie:)
    Pozdrawiam serdecznie
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ta madziula chojna. tyle wspaniałych przydasiów ci dała. no to teraz będziemy podziwiać nie tylko biżutki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. So cute!!!

    val
    www.crieartezzanato.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Proszę o niespamowanie.
Będzie mi miło przeczytać Twój komentarz.