sobota, 24 grudnia 2011

Dalej trochę filcowo i już świątecznie

Po uszyciu torebki zostało mi jeszcze kilka kawałków filcu, który okazał się na tyle sympatycznym materiałem do szycia, że powstały jeszcze trzy etui z koronką. Zostały zszyte trochę maszynowo, trochę ręcznie, gdy maszynie już się nie bardzo chciało, a mi wręcz odwrotnie.. Ale udało się :)






A korzystając z okazji, życzę wszystkim zaglądającym na mojego bloga:


Wesołych, spokojnych i rodzinnych
Świąt Bożego Narodzenia
ogromnego worka prezentów od Świętego Mikołaja,
wspaniałości przy wigilijnym stole,
odpoczynku oraz wspaniale spędzonego czasu dla siebie i rodziny!

[zdjęcie pochodzi z serwisu: www.tapeciarnia.pl]

4 komentarze:

  1. Bardzo fajny pomysł na wykorzystanie resztek!

    Życzę Ci zdrowych, spokojnych i szczęśliwych świąt spędzonych w przyjemnej rodzinnej atmosferze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja od całkiem niedawna staram się coś robić własnoręcznie jeśli chodzi o różne tkaniny i czasami jest to efekt w porządki, a czasami niestety nie. mam nadzieję, że jak się nauczę to całkiem inaczej to będzie wyglądało. Bardzo lubię pracować na tkaninach od https://dekoma.eu/pl/ i moim zdaniem tutaj należy patrzeć przede wszystkim na jakość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reklamować to się też trzeba nauczyć. Nie macie w swojej ofercie filcu, więc wpis (który zostawiam na razie, bo wszystkie reklamy i spam zazwyczaj kasuję) jest nie na temat. Materiał materiałowi nierówny.

      Usuń

Proszę o niespamowanie.
Będzie mi miło przeczytać Twój komentarz.