sobota, 24 lipca 2010

Pozytywne wibracje

Wczoraj i dzisiaj w Białymstoku wiele się dzieje i dziać będzie nadal. Dwa festiwale na raz to dużo, na dodatek oba w samym centrum miasta! Wczorajszy wieczór spędziłam więc na Pozytywnych Wibracjach Festival na dziedzińcu Pałacu Branickich oraz na Podlaskiej Oktawie Kultur przy ratuszu.



Wieczór piękny i, jakby to określić, baaardzo ciepły ;) Centrum miasta tętni życiem, w kafejkach kawa, lody i chłodne piwo, obok trzy fontanny ochładzające nieco powietrze i buty, urocze ławeczki i latarnie, cudna wystawa przyrodniczej fotografii Wiktora Wołkowa.


Późniejszym wieczorem zrobiło się bardziej nastrojowo nie tylko po usłyszeniu Miki Urbaniak, ale również dzięki ciepłemu światłu z przydrożnych latarenek. Mika dała czadu! Podziwiam jej piękny głos i to wspaniałe wpasowanie w muzykę!

Przy ratuszu atmosfera inna, lecz równie energetyczna. Feria kultur, osobowości i muzyki: zespoły z  Podlasia, Białorusini, Litwini, Romowie, Rosjanie, Tatarzy, Ukraińcy i Żydzi tańczą i śpiewają. Udało mi się zrobić kilka fotek bardzo żywiołowych tańców, jednak mam wrażenie, że tancerze poruszali się zbyt szybko dla mojego aparatu. Chciałam zrobić zdjęcia strojom, pięknym haftom, kolorom, turbanom i kolczykom, ale za dużo szczegółów to mi 'nie chwyciło' niestety :(




Wróciłam pod Pałac Branickich do słuchania acid jazzu, muzyki tanecznej i funky. Oprawa świetlna mnie oczarowała, uwielbiam kolorowe światełka, zwłaszcza dopasowane do muzyki. Tu emocje przekazywali ze sceny: Us3 i Incognito. Muszę przyznać, że jest to nieco inny rodzaj muzyki niż ta, którą słucham codziennie, ale naprawdę fajnie było ich posłuchać.



Biegnę zaraz po następne emocje. Dzisiaj drugi dzień obu festiwalów :)

2 komentarze:

  1. No no widzę że kolejna Twoja pasja się rozwija coraz bardziej - fotografowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh, natworzyłam zdjęć, ale coś niekoniecznie mi wyszły tak, jak chciałam.. starałam się, ale to nie wystarcza, trzeba by rzecz poznać jeszcze technicznie.. bo ja oczywiście ambitnie nie robię na automatycznych ustawieniach ;) tylko sobie utrudniam .. pardon, uprzyjemniam życie inaczej :)))
    Kilka wskazówek od specjalistów i będzie lepiej!

    OdpowiedzUsuń

Proszę o niespamowanie.
Będzie mi miło przeczytać Twój komentarz.