czwartek, 8 maja 2014

Rozstrzygnięcie konkursu "Tajemnice Luizy Bein"

Bardzo Wam dziękuję, za udział w konkursie! Zadaliście ponad 40 pytań! Jestem właśnie w trakcie wybierania tych, które zadam autorce książki Renacie Kosin i myślę, że wybiorę przynajmniej kilkanaście, a nie kilka, jak na początku zakładałam ;) Zadaliście po prostu mnóstwo ciekawych pytań! Niedługo więc możecie się spodziewać wywiadu, a ja ze swej strony nie mogę się doczekać odpowiedzi na nie!

Czas na rozstrzygnięcie konkursu. Nad wyborem najciekawszych pytań trudziło się pięć osób, wybór większości w pewnym momencie skupił się na jednej osobie i już było jasne, że 

egzemplarz nowej, pachnącej drukiem książki Renaty Kosin "Tajemnice Luizy Bein"
z jej własnoręczną dedykacją oraz zakładkę do książki otrzymuje: 
Ejotek

Gratuluję!

Do Ejotka już piszę maila o podanie adresu do wysyłki, natomiast pozostałe osoby zapraszam na blog autorki Renaty Kosin, na którym trwa właśnie konkurs, w którym jest szansa na wygranie trzech książek "Tajemnic Luizy Bein" z nabzdyczoną niespodzianką oraz są informacje o innych konkursach - z książką w tle, oczywiście.

5 komentarzy:

  1. Wow! Ależ się cieszę :) :) ogromna niespodzianka - jestem ogromnie ciekawa które to pytanie przeważyło szalę na moją korzyść? :)
    Adresik już wysyłam mailem, muszę tylko nadmienić, że oglądałam Twoje zakładki - boskie są!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście wszystkie pytania :)
      Jeśli o mnie chodzi, to w takiej kolejności: 1,3,2 :)

      Ale muszę przyznać, że miałaś mocną konkurencję!

      Usuń
    2. Dla mnie Twoje też jakoś najbardziej przypadły do gustu :) i jestem ciekawa odpowiedzi na nie :)

      Usuń
    3. Konkurencja była bardzo mocna, miałam kilka faworytek :) Tym bardziej się cieszę!

      Usuń

Proszę o niespamowanie.
Będzie mi miło przeczytać Twój komentarz.